Ain't no sunshine

Jaaadå!
Ny dag
Full med plugg...
10 timmar på bibblan
Ytterligare en timme snart...

Har hällt upp mig en dooleys, kan behövas en kväll som denna... Hur ska det där sluta?

Vem som helst kan tappa tron på människan när man kommar på efterlyst...
Våldtäckter, överfall på 13-åriga flickor, våldtäckter på 70-åriga damer, våld, benådande efter 19 år i fängelse efter 3 mord...
It's a sick saf world...

Fan, Kalmar på hösten/vintern gör en inte alls för munter... Frågan är om man skule vara munter någon annanstans?

Livet är så orättvist, folk som inte gjort mer än orätt i livet glider på ett jävla bananskal, medan andra som inte rör en fluga ligger på sin dödsbädd...
Det är verkligen ett sorgligt jävla ställe det här!


Näe för att få mig på lite bättre humör så ska jag skriva tenta imorn.... Typ det roligaste som finns....
Internationell Ekonomi 7.5 hp

Har i a f haft kul hos Sanna ikväll :D


Jag ger upp, jag orkar inte bli besviken....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0