Happy New Year

Back in Kalmar!
Har ju vart i City of Satan över jul!
Shit jag har sån hatkärlek till Vetlanda...
Jag både älskar och hatar att allt är så förutsägbart där.
Men vet vad som händer, varför det händer, vad som kommer att hända...
Det är så skönt att va där!
Bara vara med sina nära och kära, umgås, dra en fest, planera livet...
På ett sätt skulle det vara så underbart att flytta tillbaka, tillbaka till vardagslunken, småstadslivet...
Dock tror jag att jag fortfarande är för rastlös för att faktiskt kunna trivas... Är rädd för att jag skulle tröttna efter ett tag...

Aja... Snart är det nytt år...
2008
Tänker inte ens dra någon historia om vad jag förväntar mig av det nya året... För det är så mycket!
Och saker och ting blir ju oftast inte som man förväntar sig, så varför börja det nya året med att förstöra sin framtid?
Tänker inte heller avge något nyårslöfte... Behöver väl inte va nyår för att jag ska lova mig själv nå, det kan jag göra vilken dag som helst!
Dock, det här med: Så du börjar det nya året kommer avspegla sig under resten av året.
Hmm, vi får ju helt enkelt hoppas att det är lite allmänt och inte alldeles för bokstavligt talat! Jag kan ju inte lalla runt med ett glas skumpa och va lite halvlullig resten av året.... (ELLER ;))
Näe skämtåsido... Hoppas ju mest att det är humöret... Förra året var jag glad på nyår... O det har jag ju vart under året... Kanske inte jätteglad, men det har ju avspeglat sig när det gäller struliga relationer, för det innehöll även förra nyår ;)
Så när jag nu festar me min singelvän Angela imorn, kommer jag då va singel resten av 2008?! NÄE, eller jo, men det kan omöjligen bero på nyårskvällen! Tänker bara ha sjukt kul och utnyttja varenda sekund av kvällen! JAG ska ha SÅ kul :)
Det tänker jag även ha 2008... :)

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Hej baby! Tänkte bara önska dej ett gott nytt år!!! Tror du verkligen det är så att hela året blir som man börjar de nya året?! Oj isf...ångest på den eller?! Haha, nä de ordnar nog sig=)! Ha de så himla trevligt imon iaf! Många kramar

2007-12-30 @ 23:27:53
URL: http://tzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0