I got love for you

Blev väckt av telefonen idag...
Min mamma som ringer och säger att hon är på väg in till mormor, för nu är det inte långt kvar. Läkaren ringde till mamma... Så nu sitter dom där inne, min släkt.... Medan jag är på helt annan ort... Känner så otroligt mycket med min mor. Tänk dig själv att förlora sin egna mamma! Det är en sån hemsk tanke! På onsdag åker jag hem... Ska bil skönt att känna att man kan hjälpa till bara genom att vara där, veta att man kan ge stöd...


Förresten så kan mirakel hända. Vår nära vän, vaknade upp från sin nersövning på hennes födelsedag, när hennes man var där. Hon var helt klarvaken och kontaktbar. Hoppas bara på det absolut bästa nu!


Kärlek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0