Julklappshandel!

Idag har jag handlat julklappar :D
Så mysigt!
Det tycker jag verkligen om!

Ska sätta mig o slå in dom på en gång :)

ÅHHHHHH!
Varför tog jag inte tag i mitt liv o gjorde något åt det, för länge sen?
Ville ju liksom inte ens då!
Fan så trög jag är! Man får ju inget tillbaka för att man är snäll!

HELVETE! rent ut sagt!

Håller hoppet uppe för på lördag... kanske.... eller absolut antagligen inte!

Ska till tandläkaren imorn me o få en tre meter lång jävla spruta inkörd i käften, sen en fet jävla borr oxå!
Sen så ska jag verkligen jobba oxå! FAN VILKEN BRA DAG! ELLER???????!


Bitter, jag?! Absolut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du är väl aldrig bitter malin?! inte jag heller för den delen!! så de så! =P

2007-12-11 @ 21:28:16
URL: http://paerlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0