Långsam dag...

Dagen har gått så långsamt...
Har vart hemma mest hela dagen, grejjat o så...

Plågade igenom mig en föreläsning, med vetskap om mitt U på Internationell Ekonomi tentan.
För att sen efter lektionen få det upptryckt i mitt ansikte... Kul att man även får kritik för att man upptäckte ett väsentligt fel på tentan... Och att sedan få höra att man har dålig studieteknik, eller vad det nu var han kläckte ur sig! Idiot!

Nej, denna dagen är inte bra alls.... Ledsam och lång.

En annan känsla är rädsla. Rädsla för vad som kommer ske, rädsla för reaktionerna, rädsla för all ledsamhet...

Julen ska ju vara en glad och fin högtid... Just nu är det bara jobbigt. Ingen julkänsla alls. Kan ju bero på att inget som har hänt ger julkänsla. Och är det inte konstigt att en olycka aldrig kommer ensam? Alltid ska den dra med sig en hel lång svans av händelser... Är det bara för att man riktigt ordentligt ska slå i botten, och bli starkare när man sedan ska ta sig upp? Äh jag vet inte, tycker det mest är ett myserium alltihop. Orättvist är det! Spelar ingen roll hur mycket själ, tid och kraft man lägger ner på saker och ting. Vissa kan bara dansa genom livet, medan andra får stå kvar att stampa för att ens klara en dag... Varför är det så?



Varför är det så!??!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0