MUMS

image11


Daniel ÄR sjukt het!




Tröstar mig lite med denna bild, ingen kul dag i dag alls!
Har dock hunnit med att va på föreläsning, träna o äta :) Effektiv javisst! Nu så är det stan som gäller, med tandläkaren som huvudmål. Hmm, i o med att jag ska laga två hål på samma sida, trycker dom i extra mycket bedövning då??? Då kommer jag ju att va förlamad i käften typ hela dagen!!!! MAMMAAAA! Bara tanken av den där cp långa nålen ger mig nästan tårar i ögonen!!!! :( *buhuuuuu*
Men om man ska övervinna sin tandläkarskräck, så är det ärligt talat inte mycket att göra än att ta tjuren i hornen o bara stå ut! Men rädd det är jag!

Varför har man inte lyssnat mer på SNOOK egentligen?! Svinbra ju!

Nej nu måste jag sätta fart! Sjukt nervös!!


Puss o så 



Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK för igår baby!! Hade riktigt skojigt! =) Som på den gamla goda tiden! =P
Hoppas du inte var allt för trött för föreläsningen idag (för de skulle du väl på?).. Jag däremot är sjuuukt jäkla trött, och ska åka till jobbet om en timme ungefär - varför är man så snäll och ställer upp och inte tänker på att man kommer vara bakis!?
Men vi hörs!! Puss

2007-12-13 @ 15:30:05
URL: http://paerlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0