Nu e det slut...

Inte dödsslut eller så, men nu är det slut (nästan) för i år....
På onsdag ger jag mig hem mot Vetlanda för att vara hemma i ca två veckor :)
Ska bli så otroligt skönt att komma hem!

Helgen har varit jättemysig!
Tjejfest i fredags, som sedan blev blandfest med en massa flum och dans!
Det var jättejättekul!

Igår va jag på 75-års fest :)
Hade himla himla kul!
Massa prat o mys!
Jätteroligt helt enkelt!
Sen var det ju kårkväll... O ibland gör man ju saker som man inte förstår själv, men men, ingen skada skedd ;)

Nu slutar Kajsa o Helena, dom är utomlands nästa år! Lite sorgligt att dom åker, mysiga tjejer det där!
Och en annan har bara ett halvår kvar... Sen är det förhoppningsvis något annat som gäller :)

Nu ska jag laga mat, rensa garderoben, o sen åka o handla lite...
Fixardag!
ikväll är det mys med glögg, tredje ljuset och lussekatter!
GUD vad jag längtar hem!



Mycket kärlek till min kära mormor... Slutet är nära, men du kommer ha det underbart på andra sidan*
Jag vet om att du mår bra i din drömvärld, och det gör att det faktiskt känns lättare när man är så långt ifrån.




*immortal*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0