Tough life...

Näe mina vänner...
Kan man checka ut?

Orkar inte med detta längre...

Sorg.... Tenta.... Ensamhet...

Alla desa saker gör att tillvaron är relativt mörk (relativpriset på textil i enheter av vete: (Ptextil/Pvete))
Ja ni ser ju jag blir knäpp på komparativa fördelar, tullar, exportskatt...
etc


Orka va ensam över jul liksom...   IGEN!!!!!
Det är inte så att jag vill gå o hitta vem som helst... Utan det är bara tungt o jobbigt att sitta där själv år efter år efter år efter år efter år....
Julen är verkligen den mest ensammaste högtiden, samtidigt som den inte alls är det!

och om folk kunde sluta ge dubbla budskap så vore saker och ting lite lättare, dock bara lite...
näe det är tungt....

Som min mor sa igår: vi kan bara leva på hoppet...
Kan man verkligen göra det när man är rätt så övertygad att det inte finns så mycket hopp...


näe mina vänner... Jag checkar ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0