Överlämning is the shit...*

GRYM lördag :)

Överlämning med allt vad det innebär...
En del "pinsamma" inslag under dagen, men det är ju sånt man får räkna med!

Inspelningen var så himla rolig!
Låten gick på repeat HELA kvällen :)
*maxxat*

Pallade inte med hela kvällen, var hemma vid ett!
Skulle vara så duktig o dricka resorb innan jag skulle sova, men jag hann att somna innan den "brusat" färdigt...
Illa!!

I veckan är det mycket plugg o träning för min del :)
Känns skönt!!

Tenta på lördag! I handelsrätt, det vore väl då *** om man inte kunde klara den nån gång!
Jobba på kvällen oxå :)

INGEN (!) fest för mig under helgen :)
Känns väldigt bra! Alkohol kommer långt ner på min lista!

Invigning och överlämning kan skrämma vilken partypingla som helst, t o m mig!!

Nä nu vill jag ha glass :)
Det är gott!!







*DUCKA-SVINGA*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0