-Let the sun refuse to shine...-

...it wont be long until the day is over...

Torsdag kväll...
Varit på puben en sväng... trevligt    -ni är så fina-
...avis... vem skulle inte va det? ;)


Fredag imorn...
Tenta :( IGEN o sen stan!


Hmmm.... saker och ting vill liksom inte gå min väg...
Det är som om de har bestämt sig för att det inte ska gå bra fullt ut...
Alltid ska det vara något...
Skumt det där...

Bra till en början, och lyckas inte jag förstöra det, så är det något annat som kommer i vägen.
Det är inte meningen att jag ska ha det så?!

Jag känner mig lite som Carrie när hon är i Paris, och står och tittar in i ett caféfönster på fyra tjejkompisar som sitter där...
Så nära men så långt bort...


Antingen är det förbestämt, och då spelar det ingen roll hur mycket jag funderar, det kommer bli bra till slut...

Eller så är det jag som inte kan anpassa mig? Eller hur man nu ska beskriva det...

Evigt grubblande i a f, lägger det på hyllan ett tag nu...


-it can only get better-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0