ohh ta ut trummslagaren!

Ajjajaaaa! Mitt huvud :(
Blev inte mycket igår, men det känns idag!
Jag kanske börjar bli gammal, mest troligt INTE :P

Resorb, tack den som uppfann!

Kvällen igår var utomordentligt trevlig :) Tvårättersmiddag på larmgatan 10 är verkligen INTE fel :) Tack så hemskt mycket min make ;)
Sen vidare till puben för att kolla på fotboll, gick ju inget vidare alls! -det bästa är ändå att zlatan inte gjorde nå bra moahahaha-
Efter det till km o seven :) -hihi-
Slutligen till the Rock med arbetskompisen Johan :) -trevlig kille-

Mitt home-make-over projekt fortskrider rätt så bra tycker jag :)
Tvättade väggarna igår o idag ska jag köpa spackel och färg och min fondtapet :)
Wihooo*

Usch hatar  gubbar som inte tror att tjejer inte kan någonting när det gäller hemmaarbete (och då menar jag manligt arbete)!! Som nästan försöker dumförklara en när man säger vad man vill ha! -morr-
JAG KAN!


Om en vecka börjar man jobba :) Längtar riktigt mycket att få komma dit o sätta igång :)

Har även grillat första gången i år :) hahaha!
Sanna o jag är ju grillmeisters no1 :P
-ett under att inte bänken tog eld-
-va ska vi gööö va ska vi gööö-
hahah, kul och gott vart det i a f :)



Nej, äta lunch sen till målaraffären och knäppa gubbar på näsan :P

Över och ut




-is this what I have to go through, to be able to live my life without you,
is this what it have to fell like, to be able to live without you by my side-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0