-crash and burn girl-

Fredagkväll o jag sitter här som ett annat kolli med näsan i min sammanfattning...
Tenta imorn...
Känns ju inte alls kul om man får medge det...
Var 1,5 poäng ifrån att klara den förra gången...

Hade sittning för första gången i helgen...
Hade glömt en del småsaker... Men det får jag tänka på till nästa gång...

Annars är det mycket jobb nu...
-lonely days-

Volleybollturnering imorn :)
Jag ska va grillmeister, yeeeah!!


---
Är nästan i lite chock... Jag visste att det var på gång, men man blir ju alltid chockad när man får höra det sägas rätt ut... Bara att inse, vänd på klacken nu Malin och gå åt ett annat håll!!! Orka med detta längre nu...
---


Näe sova nu gott folk


-let love live-

You're always up to no good...


<you could be my king>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0