-Nu är det över...-

Kvastkampen är över för detta år...
Flera månader av planering och fixande är över...

Sammanfattningsvis har det gått bra :)

Men oj va det tar på kroppen...
Helt slut!
Jobbigt att pendla mellan Ekerum och kvastkampen...
Men jag kommer aldrig köra av ölandsbron, eller bli osams me Sanna :)
O det är ju bra!

Ledig idag o imorn...
Gud så skönt

Jag vill aldrig bli tant!!!
Börja tjafsa med mig om att jag tvättar för ofta?!
CITAT:
-"du har väl inte så mycket tvätt, du är ju ensam"
-"ja vill du ha min tid imorn då?"
-" Nä jag tycker bara inte att man kan tvätta så ofta o så länge, vi brukar inte göra så här"
-"Ja vad tycker du jag ska göra då? Mina jeans torkar nämligen inte på tre timmar"
-"Du kan väll hänga ut kläderna"

Så enligt min kära lilla granntant så ska jag bara tvätta när det är fint väder... O inte tvätta något vitt, för mina byxor kan bli förstörda  om dom hänger ute!! För jag har ju inget annat att göra...NÄÄÄ!
PLUS
att hon var TVUNGEN att tala om för mig att "jag är ju ensam" NO SHIT SHERLOCK Det hade jag ingen aaaaaaaning om!

Jag borde berättat för henne att jag måste tvätta mina jobbkläder rätt ofta oxå...
Eller hittat på nå om att jag va strippa o måste tvätta mina arbetskläder så ofta :P -hihi-

Näj, sängen nästa :)
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Haha.. nejdu.. inte bra att tvätta.. helst ska man gå i samma kläder.. vet du inte det? Och visst är det trevligt att bo ENSAM?!?! Hrmf! :P
pöss

2007-05-24 @ 18:49:49
URL: http://paerlan.blogg.se
Postat av: Ina

hahaha.. vilken rolig tant =)
e inte hon också ensam? du kan ju slå tillbaka o påpeka att hon är GAMMAL o när man är ung så måste man vara fräch = tvätta kläder = OFTA =)

2007-05-29 @ 20:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0