-under månen...-

UNDERBAR LÅT!

Jaa näeee...
Här sitter jag alena en lördagkväll...
Har jobbat, och man är ju inte så sugen på att börja dricka 00.00, när allt som finns kvar på kåren är fernet o öl :X
-hua-

Som sagt, var nere på kåren en sväng, kunde ju stannat kvar, men kände att jag inte var så upplagd för att trängas runt me 600 fulla studenter o lalla.... -neee-

Har vart mycket jobb nu... Försöker hinna med den sista tentan oxå...
Sen... E det sommarlov på riktigt.

Jag jag har väl inte så mycket mer att säga inatt...

- you don't know what you've got til' it's gone....-


Lars Winnerbäck moments:

- den vackraste studen i livet var den när du kom...

- och jag somnade den natten i tron på att allt var en del, i en kärlekshistoria. Men det visade sig dagen därpå att jag hade gjort fel, när jag gav dig en gloria...


__________

Du kan dränka dig i minnen
eller litervis med vin
du kan sjunka ner i sörjan och vända dygn
men allt är gjort
__________



Bara en allmän undran...
Hur kan DU, som har gjort ALLA så illa, ha det så BRA!?
Är du värd det egentligen?


what goes around, comes around....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0