-varför dessa elaka ord...?-

Är det inte mer än ens fel att två bråkar?!
Sannerligen så är det för lite kärlek i denna värld...

Det kanske inte finns någon kärlek längre...
O då menar jag inte, oooh ja jag tycker  om dig bla bla bla etc etc etc.
Utan riktig kärlek...
Ni vet gamla par som kan se på varandra och fortfarande se sitt livs kärlek trots/ p g a allt som de har gått igenom...
Det är riktig kärlek...

Även vänner som kan se på varandra efter 80 års vänskap, och se samma person som fanns där för 60 år sedan, fortfarande samma gamla vän som alltid finns där...


Ni vet, gott folk, livet är för kort för en massa meningslöst skitsnack.
Ta vara på den korta tid ni har i stället, och fyll den med det som ni mår bra utav...

Nu ska jag umgås med min syster o min mor :)

Puss


...allt är redan gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0