Ehhh OJDÅ!

HOPPSAN!
Lite lätt sådär?!?!

Lämnar det oredovisat :)

Helgen har definitiv visat att jag är numera för gammal för en tredagars!
Herregud... Men jag har haft riktigt riktigt kul! Kareoke, ett ölglas me dooleys,  2 dagar i rad med trerätter, alldeles för mycket vin, jäger... Mmm, det sammanfattar nog min helg rätt bra!

Somnade så gott på  Hotell Sanna o Fredrik i natt... Dom borde verkligen öppna ett eget hotell, eller ett B&B... Som Tori Spelling! Undra hur många gånger jag har sagt den idén högt idag? ;) Den skulle lätt fungera! Vakna i soffan omstoppad med ett stort glas vatten jämte sig! I LIKE! O sen beställer dom mat OCH går och hämtar åt en! Tur att man har ensamrätt :)


Nu e det VERKLIGEN dags för mig att ta tag i denna internationella ekonomi kursen! Hårdplugg nu resten av veckan... Till torsdag i a f, för då börjar SPIIKbandyn.... Bära eller brista!

Näe måste sova... Eller tjata me nån till BK... Helst det senaste!

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0