Jamen lämna mig då!

OBS, bara EN sak jag störde mig på!
Vadå "Kalmar", minimera ner det till ett fåtal personer TACK!

:(

Orka me att alla bara lämnar Kalmar hela tiden hipp som happ!
Jag har ju faktiskt sökt jobb här!
Tur att SannaBejbi är kvar!

Jag blir ledsen över att man får veta allt skriftligt hela tiden!
Jag ska sluta läsa, så kanske man får veta något innan det har gått ut till hela världen!

SLIDE



Läser Mikro så jag ser bara massa fortkortningar överallt
Lördag e det tenta!



Jobbarhalloween ikväll en stund...

Kul...




Hatar BTW att va vuxen o planera morgondagen hela tiden


Jag är väldigt snäll oxå!
Frågade tanten som bor underst (hon som klagar på mina tvätttider) om hon ville ha hjälp att lyfta upp sina vinterdäck!
SNÄLLT VA!



Kommentarer
Postat av: tompa

Du e verkligen snäll som hjälper gamla griniga tanter!!!! Årets mallan
NU ska jag springa... kram hej

2007-11-08 @ 13:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0