Karma

Jag är helt övertygad om att allt man gör får konsekvenser...
Antingen bra eller dåliga...

Så om man behandlar någon illa, så kommer det tillbaka till dig förr eller senare....
Kan vara därför allt skiter sig för dig nu :P
*moahahaha*

Jahopp, helgen är över o jag har hunnit med massa!
Tentaplugg me en Bag in Box i fredags hos Robin...
Somnade väldigt skönt runt elva...

Tenta i går... Mikroekonomi
Fasen, jag vet inte ens om det kändes bra eller inte, skrev hur mycket som helst kändes det som, men vi får väl se om det är vad Petre letar efter :S

Hann även med IKEA igår! God I love that place! Sanna o jag kryssade igenom gångarna och det resulterade i en lampa, väckarklocka, en gryta, lite smått o gott sådär :) Har ju bestämt mig för att jag måste försöka ha lite mer ordning hemma! ÄR SÅ STÖKIGT JÄMT! Sjukt trött på det!

Personalfest igårkväll! Äta o bowla på Harrys :D Riktigt riktigt kul :) Även om inte bowlingen gick jättebra, FAN! Jag har såna problem med klot! Jag vill liksom ha 9, o det finns bara 8 o 10!??! Plus att fingerhålen är för stora i 10:an o för små i 8:an! Inte konstigt att mitt namn som bowlingmästare börjar bli gammalt :(
Sannas vad med min chef  Pedro resulterade i en veckas gratisjobb på Ekerum i sommar, ser fram emot det ;)

Såklart blev det kåren oxå :) Alltid kul, man känner ju alla :)
Men killen, get a new style :P


Idag är det plock med IKEAgrejer, sen borra hos Sanna :) Snickarbyxorna på ;)

Pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0