MEN BAJS TELE2

Är det något jag ska vidarebefordra till nästa generation så är det: HA ALDRIG MED TELE2 ATT GÖRA!

Därför tänker jag viga en HEL blogg åt mitt hat för TELE2!

Jag HATAR TELE2!
FAN!
Jag har inte fått min telefon som jag egentligen skulle fått i början på september o med lite snabb huvudräkning inser ni att detta är för 2½ månad sen! O SÅ kul är det inte att gå runt me en samsung som lever sitt egna liv!
När jag ringer o säger till så säger dom, ja då ska vi skicka den! Sen när man ringer för att verifiera att den är på väg, ja då är den slut på lager! MEN GE MIG EN ANNAN TELEFON DÅ! Bara den är bättre än den jag skulle ha!!

Och sen när man kommer hem dödstrött efter träningen o ska kolla på TV, ja då har boxen slutat fungera, den oxå från TELE2! O INGET fungerar! Det är ju liksom inte som man vet hur  man ska laga en boxjävel!

Jaaa, så här sitter man med en SKITtelefon, och en TV som inte fungerar!

FAN





Enda anledningen till att jag inte har slängt ut TV:n utan faktiskt bara nöjt mig med att svära o slå lite på boxen är att jag klarade mikroekonomi tentan! Så jag kan fortfarande ta min examen!
O det ska jag göra!

O sen när jag är högt uppsatt eller nåt så ska jag radera TELE2!

Så det så



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0