Motivation va det ju....

Går ju inte alls!
Det är sååååå otroligt tråkigt o jag vill ju inte ens!
Blääääääää!!

Ska läsa lite till, sen ska jag faktiskt gå ner till stan och köpa mig en adventsljusstake! Svarta ljus blir det i år i den för min del! O så ska jag nog köpa sånt här rött burr, o ha i... Ja den ska va udda ;)

Imorn så blir det Köpenhamn för hela slanten!! :D
Wihoooo!
Bara att jag ska jobba ikväll :S Känns inte alls så roligt!
Kommer typ få sova två timmar innan jag ska iväg med tåget. Känns lite tufft faktiskt :(

Sen på söndag så ska jag ha ett moment på morgonen.... Tända ljus, äta lussebullar o dricka glögg.... I täcket! Det är redan bestämt :) Älskar mina moments! Får väl försöka hinna med lite plugg på söndag med! Hejj!

Nej nu ska jag verkligen läsa lite, o sen ska jag verkligen ner på stan, sen så ska jag verkligen försöka peppa mig till jobb :)

Sålde för övrigt slut på alla våra sittningsbiljetter på typ 50 minuter idag! 130 biljetter, lätt som en plätt :D

Pusspåer


Kommentarer
Postat av: Tzan

...och jag fick en biljett=)! Wieee!!! Ser fram emot detta!!!

2007-11-30 @ 21:37:34
URL: http://tzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0