My Coooool

Skön snubbe Adam Tensta :D

Måndag...
Sjukt spännande dag! Vart på Petres föreläsning, yeah baby! Jag vill mest ha reda på min tenta i stället för att lyssna på, ehm hmm va gick vi igenom idag igen? Ingen aning! Har även vart o handlat, SmartMalin glömde stänga kylskåpet igår när jag åkte till Sanna! Så va ju tvungen att köpa en massa nytt! Tusan!
Pluggat lite Internationell Ekonomi! Sjukt kul! Eller...?
Hmm...

Näe nu ska jag laga mat, o sen ska jag dö i min soffa :)
Det tycker jag om!

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Jannice

Hur kan man glömma att stänga kylskåpet? Ha ha ha! Ganska klantigt faktiskt! =)Du är ju för rolig...

2007-11-13 @ 10:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0