SPIIKBANDY -07

Jahopp!
Då var denna underbara underbara helg över!
Eller va den så jävla underbar egentligen?

Ett ord som sammanfattar helgen: SKRÄMMANDE!

Fredagen va askul, så mycket som jag kommer ihåg...
JAG VET, när minnesluckor kommer, då är det dags o börja tänka om!
Innebandy spel, coachande, bedjande, nattvard etc etc :)
Det var riktigt kul!

Lördagen fest hos Tilda o Sandy :)
Även samma sak där: det jag kommer ihåg var det kul!
Och JAG VET igen, att minnesluckor gånger två är inte jättebra... alls...

Problemet är under uppsyn ;)


Alla problem man har blir liksom så mycket värre när man har lite innanför västen! Man har världsproblem de luxe! Fast det är nog inte själva problemen som är värst, utan det är nog att man tror att man kan lösa dom med just den där otroligt smarta lösningen som kan vara den bästa man kommit på någonsin... eller?

Fan man är ju så smart när man är full ;)

Jag säger som min vän: förnekelse är det bästa vapnet ;)



Suck...
Lugn vecka o helg som kommer!
Imorn kommer min underbara syster o min bästa mor!
Sen e det bara en massa plugg som gäller...

Köpenhamn på julmarknad på lördag, Lars Winnerbäck på söndag :)
INGEN FEST WHAT SO EVER!


Usch!


Näe jag ändrar mig vad det gäller det värsta:
Det värsta ändå kan nog vara hur det påverkar mina*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0