Endorfiiiin

ÅH JAG ÄLSKAR ATT TRÄNA!
På väg hem från träningen så tog jag på mig min iPod o valde "blanda låtar"
Den första låten som kommer på är Regina Spektors Fidelity!

Det räckte med att jag hörde första raden så blev jag så himla lycklig o ville mest hoppa o studsa!
Kom även på en sak, som gjorde mig ännu mer lycklig:

JAG HAR INGEN SPECIELL TYP AV KILLAR! :) :)
Jag har fastnat för stenhårda farliga killar, jag har fastnat för "normala" snälla killar, jag har fastnat för nördar ;), jag har fastnat för äldre män, jag har fallit för yngre pojkar (OBS inte FÖR unga), jag har fallit för pretty boys, jag har fallit för de med mer hjärta än utseende
JAG HAR FALLIT FÖR ALLA SORTER KILLAR
(jag har dock inte vart kär i så många, men det är ett annat problem)

Förstår ni hur bra det är!
Jag har typ HUR MÅNGA SOM HELST att välja mellan!
Till jag hittar MIN, som gör mitt egna uttryck till sanning!
2 sekunders olycka är värt för 10 års LYCKA!


Hoppas jag spred glädje åt någon som jag mötte på väg hem från träningen där jag gick o sjöng för mig själv :)





Regina Spektor - Fidelity

I never loved nobody fully
Always one foot on the ground
And by protecting my heart truly
I got lost, in the sounds.

I hear in my mind
All of these voices
I hear in my mind
All of these words
I hear in my mind
All of this music

And it breaks my heart
And it breaks my heart
And it breaks my heart
And it breaks my heart

Suppose I never ever met you
Suppose we'd never fell in love,
Suppose I never ever let you,
Kiss me so sweet and so soft
Suppose I never ever saw you
Suppose you never ever called
Suppose I kept on singing love songs,
just to break my own fall
Just to break my fall
Just to break my fall
Just to break my fall
Break my fall, break my fall

All my friends say that of course its
Gonna get better, gonna get better

etc




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0