Erase and rewind...

.... 'cause I've been changing my mind....

Jodå så att...
Nu är det tisdag!
Skitdag igår! Deluxe!

Va bra i a f på jobbet, gillar mina arbetskompisar :)

Oerhört tungt att gå upp idag...
Ögonen gick knappt att öppna och huvudet dunkade redan när klockan ringde.
Hann även vakna två ggr i natt, jävla tidningsbud som inte kan sätta tidningen i dörren utan måste kasta ner tidningen med full kraft! Sen var det kallt! Massa kallt!

Måste stänga av lite nu...
Måste komma igång igen...
Bara fokusera på sånt som inte känns...
Det går, har gått innan, så det går igen...


Jag ska bli en kattkvinna!
Jodå!
Om 30 år ungefär, så ska jag ha massa massa finfina katter i min gigantiska takterrass lägenhet i Marseille/Monaco/Paris eller var det nu blir ;)

Nu blir det jobbet :)

So long suckers  :P

korn - kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0