I made it!

Joooodå!
Veckotestet är gjort, och jag klarade det :)
Så nu är det helg :D
jäääääääs!

Hmm, jobba ikväll, ner på stan om en stund, dra till systemet, köpa lite glittergrejer o så till sittningen imorn...

Lugnt ikväll, även om jag kommer hem i bra tid!
Måste ju vila till fotbollsturneringen imorn :D
Fasen va kul!
Kommer bli samma gamla Malin som jag var för 10 år sen när jag spelade massa fotboll.
Krigarinstinkten ni vet ;)
Hmm, kanske skulle skapa ett korpenlag :D

Sen imorn är det sittning!
Ska bli så kul!
Inte för att jag är jättelik min look-a-like, men Sanna o jag ihop kommer ju nästan vara oslagbara ;)

Kul att få gå ut med Sanna en helkväll också! Alldeles för längesen!


Näe nu ska jag käka tacos, o göra mig i ordning lite :)

Syns imorn mina vänner*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0