Insikter

Man tänker ju en hel del...

Speciellt en söndagkväll när man e på väg hem från OKQ8 med mjölk, chips o cola... Har man vart ute dagen innan så analyserar man den utan o innan, och kommer fram till en hel del...

Insikter baserade på lördagen den 19:es utgång:

-Försök inte häva i dig sprit med hopp om att försöka dämpa panik...

-Sänk aldrig garden

-Ensam är stark

Kan ju låta som om att det var en misslyckad kväll igår, vilket det faktiskt var, så det är alldeles rätt!

Som jag sagt innan... Måste försöka stänga av, vilket fetmisslyckades igår!


Jag har gjort det innan, jag kan göra det igen...


DU, du tror att du är bättre än mig
SUG MIN
//LOK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0