Mundell-Flemming, AS-AD-modellen

Vad var skillnaden nu igen?!
Öhm, nåt med kort o lång sikt ;)
Detta innebär bara att jag har en lång dag framför mig imorn :S
MYCKET PLUGG, för imorn ska ALLT in!!

Bra dag idag!
Skulle gå upp 06.00 för att simma, men min säng är ju sååååå skön!
Vaknade 8.50 i stället *ooops*
Fick dock sona för det, vaknade av en mardröm!

Skicka tillbaka min tele, ett jävla skickande framotillbaka me den där jäveln, men snart kommer det förhoppningsvis en ny till Malin :)

Sen iväg till skolan o räkna o grejja o dona lite!

Även lagat mat med, ni kan numera kalla mig mästerkocken ;)
Sjuuukt gott :D

Sen ut till Tilda o Sandra :)
Ut o gå i turbotempo!
Seeen, äta varma mackor, o åka o handla godis *ajjabajja*
Hmm, det var precis så vi skrapade ihop pengar till vårt godis!
Märks verkligen att det är den 24:e!!

Nu e jag hemma, och ska dona här hemma tills jag blir trött!

På fredag e det väl fest, o på lördag hemåkning!
Ser fram emot det hur mycket som helst :)
Aha aha!


Näe mina vänner!

PussÅHej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0