Nu är det medvind :)

Ja hoppsan Kerstin vilken bra dag det här ser ut att bli :)

Personalfesten igår var riktigt rolig, dock ska jag ALDRIG mer försöka dansa balett, råkade vrida mitt knä så nu gör det ont ont! Men kul var det och nu kan jag även Texas Hold'em! Poker-Mallan in the house :)

Unnade mig lite sovmorgon, men vid 10.30 var jag i skolan o plugga det sista till min minitenta som jag hade idag!
O jag klarade den AHA AHA :)
Så numera så måste jag försöka styra upp personalfest innan VARJE tenta ;)

Ikväll är det jobba på Kåren me Gäfan som gäller :)
Sen imorn är jag LEDIG!!! Förstår ni!?
Jag har INGET inplanerat! OMG!
På kvällen är det såklart fest :)

Nu ska jag träffa min Snäcka, ner på stan o köpa (?) nåt?!
Kanske :)

Pussåkram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0