The day after...

jodå...
Mallan lyckades även igår me en kanonfylla ;P

Hehe, fotbollen var ju sjuktkul, dock gick det inte jättebra för vårt lag!
Men vi hade sjuuuukt kul! :)

Sen sittning :D
O kårkväll!

Idag har vart en hård dag!
Vaknade vid tolv o insåg att bara jag ens rörde på mina ögon så höll huvudet på att dunka ihjäl sig...
Efter många om o men kom jag iväg till soffan...
I looove alvedon!
Sen iväg till Sanna o Freddan o käka pizza :) O sen sov jag i kanske två timmar på deras soffa...
Vaknade av att världens bästa Sanna gör sockerkaka :)
Äta lite av den o sen iväg hem...

Borde ju stryka o såna grejer ikväll..
Typ plocka upp alla miljoner kläder från golvet o sen diska...
Säääiööööst!

Orka?


Ny vecka imorn :)
Lite mer makro, yeah baby*



Missförstånd lördagkväll på kåren is not the shit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0