Å SÅ FIN...

Min blogg är så himla fin*
Tack för hjälpen :)
Designmasters liksom ;)


Har vart i skolan idag... Fixat me uppsatsen o så...
Två timmar kvar till jag ska träna...
Ska bland annat diska...
Sen tvätta ikväll... O även leka me Sanna*

Annars händer det inte mycket alls :) Rätt skönt när allt går på sparlåga*

Blir även himla glad över mina vänner, som faktiskt fortsätter vara normala efter att de har hittat en respektive. Jag tycker om när det finns tillit och respekt här i världen*


Nu ska jag ta tag i diskberget!

Hejhej

Kommentarer
Postat av: snesteg

Jag skulle väl aldrig åka ngnstans där dt är farligt...lr kanske,nu sitter jag dock i tyskland å ska snart hem till sverige en snabbis...jag är jättesvettig,har sand överallt,dammig i hela kalufsen å skitiga kläder...mn jag hoppas du tycker om mig ändå...puss på dig..

2008-04-22 @ 15:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0