Corehouse by night :P

Nu är äntligen jobbdagarna slut för denna vecka... O tur är det, för min rygg dödar mig. Blir eventuellt att åka hem till skogarna imorn för att få någon ordning på den, den mår inte bra alltså :( Servitrisyrket är ett slitigt arbete, himla kul, och schysst med dricks, men slitigt!

Började årets väg mot golfproffs igår :)
Stod på ranschen i ca 1,5 timme o matade! Gick rätt bra :) Fick slå lite med en grym driver. Fyrkantig?!!! Men kul vart det och långt gick bollen :) NU gäller det bara att komma in i det, och åka tidigare till jobbet så man kan slå lite innan man börjar!

Efter jobbet, som för övrigt gick som en dans igår, hann jag till kåren en sväng... Så kul att träffa folk ute, när man knappt aldrig hinner ut själv. Så det vart ändå två timmar där med lite minglande o en hel del dansande :)

Till slut körde jag hem Tilda o Sandy som vart på Harrys o rockat loss. Galna men roliga tjejer*

Idag blir det lugnt... Ska diska lite här hemma, upp till Norrliden med lite pizza :)

Såhär är det: Du har satt dig själv i situationen, då får du helt enkelt ta konsekvenserna!!


Happy sunday*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0