Fin middag de luxe

Oj vilken middag jag har vart på!
O vilken dag överhuvudtaget!!
Har köpat lite golfargrejjer, så imorn är det ut innan man börjar och slå lite på RANGEN, som jag visst fick veta att det hette idag!

Var på stan med Sanna, satt lite på Krögers och drack kaffe... Japp det håller än :)
Sen träffade jag himla många på vägen därifrån haha* vart mycket där på en gång!
Usch, fick för övrigt en flashback... Seriöst (jag vet mitt favoritord) vem är han som tror att han kan bete sig som om ingenting har hänt. Folk överhuvudtaget är kassa på det!! Farligt att faktiskt lära sig att be om ursäkt, att faktiskt våga gör det! Du har gjort fel, så är det bara...

Sen blev det i alla fall spontanbowling på Harrys! Mycket trevligt :)

Hem o tvätta lite, sen åka till Maxi och handla mat!

Det som stod på menyn idag var:
-Skaldjurssoppa m. vitlöksbröd
-Toast med svensk löjrom, gräslök, rödlök och creme fraische
-Rödtunga, potatismos och sås

Sedan såklart kaffe i salongen :)
Myspys*

Nu blir det sängen, kommer somna på två röda! Är sååå trött!

Kärlek

I walk a lonely road, the only road that I have ever known...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0