Försovning o grejer...

Lyckades med att försova mig!
2 minuter innan jag ska träffa gruppen så vaknar jag!
Ååååh!
Upp o hoppa, kom på att bilen står på stan, o för att inte få p-böter så är det bara att hoppa på cykeln o hämta den...
Så på 20 minuter hann jag att göra migi ordning, cykla till stan, o hämta bilen!
Jäkla fart på mig!

Kommit igång med uppsatsen äntligen... Går rätt sakta, men det gör det i början! Ska läsa en massa nu!

Ikväll är det träning... Combat som står på schemat idag!
Tränade ben igår, o det känns idag!
Men guuud så skönt det är!

På lördag är det Göteborg :)
Jisses va kul det ska bli!

Fotboll ikväll!
Elfsborg - AIK
Fan gnaget, kom igen nu, tagga!


Kärlek


Kommentarer
Postat av: michis

du e grym du =) säger ju att du e jävligt effektiv :)

2008-04-07 @ 19:32:14
URL: http://ela82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0