Jag vet en hemlighet...

Jag vet en hemlighet... :)

Vet ni att de flesta tjejer kan skapa en framtidsbild på mindre än 1 minut... En drömvärld om hur bra allt kommer bli... Bara man träffar han, som jobbar med det, har det som hobby och har sån klädstil så faller alla bitar i vårt pussel på plats... Det är verkligen bra drömvärldar, där man har det perfekta förhållandet med tillit, respekt och kärlek... Det är rätt lustigt att på ungefär 30 sekunder så har vi bildat oss en uppfattning om hur framtiden kommer se ut...

Men man blir oerhört lycklig av dessa drömvärldar! Får en sån fin tro på framtiden, och man känner sig helt bubblig, nästan som om man vore kär... Kär i framtiden, och hur fint det kan va om man träffar han som uppfyller alla kriterier... O dom är ju inte få, o fler bli dom med tiden... Så det blir svårare och svårare att hitta någon som lever upp till alla de kriterier som man skapat...

Kriterierna är mina säkerhetsbarriärer... 

Så tills vidare så kommer jag fantisera ihop mina drömvärldar o leva på dom, för dom varar inte så länge... Några timmar, en halv dag om man har tur... Sen är man tillbaka till verkligheten igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0