Jo men så att...

Ny dag, sjukt grymt väder igen! :)
Jag undrar om jag faktiskt skulle våga mig ut till ranschen idag :S Vill ju fasen inte gå ut dit själv, kommer bara toppa varenda boll-jävel, och gör jag det, så måste jag ha någon som jag kan skämta bort det för! Går jag dit själv, så verkar det ju som om att jag är värsta grymma golfspelaren, o det är ju fel... Snart börjar golfkursen i a f :) Sen så kommer jag ligga på ett handicap runt 35, har fått för mig att det är bra för första året? Har jag fel?

Köpte examensklänningen igår med :) Hejja gymmet, tur att det finns och tur att jag har 1 ½ månad på mig ;)

Ska intervjua folk till uppsatsen idag med...

O jobba ikväll... Åh glömde mitt smink på jobbet med, tur att Sanna finns!

Nu ska jag diska!



Kommentarer
Postat av: !

Verkligen tut att Sanna har smink!

2008-04-24 @ 13:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0