Long time, no seen

Åååh!
Abstinens när bloggen har vart nere!
Jag som har vart så arg, glad, fundersam och lycklig!
Ska jag nu försöka återskapa det?
Hmmm? Går ju inteeeee...

Därför kör jag lite korta drag om senaste tidens händelser:

- Tentan gick skit skit skit!

- Vetlanda slutar aldrig förvåna mig... ALLTID är det nå folk ska snacka om o hit o dit, o fram o tillbaka... Det här med småstadsmentalitet är inte alltid det trevligaste

- Fredagen tillbringades me Sanna o Annso på Harrys =)

- Lördagen jobbade jag

- Återbäring på skatten, hejja hejja*

- Framtiden, har det vart många många många funderingar om... Senaste är väl ändå att söka kurser i Göteborg, ifall jag inte hittar mig något jobb inom den närmsta framtiden... Så har man alltid nåt att göra...

- Surprise surprise* ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0