Malins projekt...

Är ett par stycken....
Skulle ju bli DJ där ett tag, men njaaa det här med tid... :)
Så nu ska jag bli inlinesmästare istället
hahah NOOOT!

Ska bara åka lite!! Åka o köpa mig ett par idag!
Andra åker hoj, andra åker bil, andra är ute o går, andra solar, jag åker inlines ;)

Tilda o jag ska ta ett raggarvarv sen *BAMBIII* :)

Hahaha, framtidsplaner de luxe me!
Nu ska jag laga köttfärssås! Mumms!

Happyhappy*

"Hello? No it dösn't live any Rose hääre, it's only me, Maaalin and Sannaaa" ;)


Kommentarer
Postat av: Per

Kul att du ska bli inlinesmästare. Min tur jag tog idag va extremt skön. På med musik, solglasögon och t-shirt.. helt underbart!

Och bloggen har du också lyckats göra om, haha snart är du bättre än mig i både inlines och webbdesign :)

2008-04-21 @ 14:06:30
URL: http://noreason.blogg.se
Postat av: Malin

Mm, Tilda o jag kom iväg en hel mil! :)

Jaa men bloggen krävdes ju lite hjälp ;) Är dock väldigt nöjd med min paintgjorda header ;)

2008-04-21 @ 18:30:35
URL: http://mallansblogghos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0