Moneytalks

Så här sitter man då, en helt vanlig söndag...
Gick inte upp förän tolv idag, ställde klockan på elva egentligen, men snoozade i en timme, OJ så skönt!
Sen kollade jag lite på Talang 2008, en del är så konstiga?! Nån transa som har nån strumpa som hon buktalar med? O det var asså dåligt med!! Insåg att då orkade jag inte mer, o sprang ner till "turken" här nere (fast dom är egentligen asiater) o köpte rostbröd...
Spännande dag so far!

Nu ska jag sätta igång med mitt grejande här hemma!
Funderar på om jag VERKLIGEN skulle vara produktiv o åka o slänga gamla kläder o en gammal tv med? Orkar fan inte bära den där tv:n mer bara, väger BLY!

Sen ska jag kika igenom en doktorsavhandling i det ämne som vi ska skriva c-uppsats i...

Slutligen ska jag träna ben och core och/eller kondition, får se om jag får me mig galenpannorna ner (Sandra o Tilda)...

Hejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0