OtursMalin

Men TJENA!
Jag ber alla nära och kära till mig att ta ett stort kliv bakåt, umgås inte med mig!
Jag ger er otur :(

Vi kan ju börja med vår c-uppsats...
Min grupp hade bestämt ämne, och allt flöt på bra som fan! Vi hade lagt upp de närmsta veckorna och i stort sett skrivit färdigt 2/5 av arbetet, de delarna ska va inne på måndag! Snackade me vår handledare senast på förmiddagen idag o kollade av läget. Allt var okej!
Sen i em får vi ett mail, där handledaren säger att vi inte får ha ämnet längre, för att en annan grupp har krävt att de ska skriva om den... Bara det att de hade inte haft sitt möte me handledaren förrän idag!
KUL!
1½ veckas arbete rätt ner i skiten, o börja om! O göra om 1½ veckas arbete på två dagar, och försöka hitta en ny infallsvinkel :(

Jobbet... Redovisningen strulade, allt var jobbigt :(
ÅHHHHHHH*


O jag hann inte träna idag :(
O p g a uppsatsen, så vet jag inte om jag hinner göra det imorn heller :(
Buhuuuuuuuuuu*


O mitt så kallade känsloliv... äh det är verkligen bara uppåt väggarna...
Helt förvirrad o fattar inget....

Kanske lika bra o sova... ska ta sovmorgon imorn, så jag någon gång blir av med min huvudvärk, som envisas med att komma tillbaka dag efter dag...

Jag behöver kärlek :(


The drugs don't work, they just make you worse...

Kommentarer
Postat av: Linda

men lilla vännen.. du har det motigt du! har tyvärr inget gott råd att ge dig angående hur man tar sig ur "otursträsket".. det brukar dock lösa sig av sig själv.. ge inte upp bara, det är det viktigaste! =)
ta hand om dig!
puss

2008-04-10 @ 12:32:27
URL: http://paerlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0