Rensning...

Jag gillar rensningar!
Kläder, papper, småsaker... och så då msn-kontakter...
Va e det för nytta att ha kvar kontakter som på något sätt får dig att tvivla på dig själv, får dig att må dåligt etc...
Det finns ju oftast egentligen bara en anledning att man har kvar dom...
Nyfikenhet...

"Person X - jag är så himla lycklig"
"Person X- min värld rasar samman"
"Person X- om du bara visste"

Blah blah blah...
Varför måste vi vet vad de som vi inte bryr oss om gör och mår?

Om vi t ex säger att man har en msn kontakt som man aldrig pratar med över msn, men  OM det skulle hände, eller OM man träffar personen i fråga så har den alltid något negativt, elakt eller nedlåtande att säga till en. Är det då inte lika bra att plocka bort den personen?
Man ska inte umgås med personer som får en att må dåligt.... Så nu har jag gjort en msn-rensning! Riktigt nöjd med mitt resultat faktiskt...

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: michis

tänkte också på de där innan, fast med telefonen! kan va ganska skönt att bara radera vissa nr :)
hoppas jag finns kvar iallefaller ;)

2008-04-08 @ 17:20:04
URL: http://ela82.blogg,se
Postat av: Machuna

Tänkte skriva precis som michis. Ja hoppas att jag finns kvar...

2008-04-08 @ 17:27:12
URL: http://machuna.wordpress.com
Postat av: Malin

Haha ja ni finns kvar brudar...
Så jävla hemska är ni inte ;)

2008-04-08 @ 19:34:35
URL: http://mallansblogghos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0