Scream, Aim, Fire

Okej.... Nu har jag bestämt mig... Sanna, min vän, du älskar mig ändå!

Från och med den 14 april 2008 till den 14 maj 2008 ska jag, Malin Karlqvist, inte dricka en droppe alkohol.

Det måste fasen gå! Vill bara se vad som händer när jag tränar som jag gör nu, o inte förstör mina träningar med alkohol... Skönt att jag jobbar massa helger med, så är man av med dom i a f  :P Fast "tyvärr" kan det även bli fest på vardagar med, typ som i torsdags...


Näe, om man kanske skulle söka ett jobb eller två, innan man ger sig iväg till mitt nuvarande jobb?

Kärlek...


(Måste man tvunget gå o bli en bitter jävel när man skaffar flickvän?? Man FÅR hälsa ändå!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0