Spöken...

Ooo oooo oooo vet ni!
Det spökar på mitt jobb!
Det är alldeles alldeles säkert! Det är Fru Falk som går i huset, o speciellt då huset som är reception och kontorsbyggnad. Det var ju gårdshuset innan... Fru Falk har alltså bott på Ekerum, då när det en gång i tiden var en gård. Hon bor tydligen kvar på Ekerum fortfarande, om hon är elak eller snäll vet jag inte, tror hon mest vill visa att hon finns kvar. Det bodde en familj Falk under ca 50 år på Ekerum från slutet av 1800-talet och början på 1900-talet. Ibland så öppnas dörrar utan någon hjälp, ibland när man nämner Fru Falk så blixtrar det till i lampor och när man gå och låsa och banka så är man i kontorsbyggnaden och man känner att man inte är själv!
Creepy va!! Gud vilken tur att jag jobbar kvällar själv, jag som är så vidskeplig och mörkrädd!!


Vad fan ska man äta när man tränar egentligen!? Man hör så mycket hit o dit, GI o Atkins och inga kolhydrater där, o allt där plus gärna lite mer fett?! Man blir ju snurrig för mindre!! Är det inte bara bra om man typ gör lite mindre portioner och fyller ut med mer sallad, och även drar ner på godis o sånt??



Har ni lyssnat på The Birtday Massacre än???

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i så fall :)

2008-04-03 @ 10:33:32
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0