tick-tick-tick-tick BOOM

Jag har dagen på bästa möjliga sätt!
Frukostdejt! Alltid trevligt, o speciellt när personen ifråga åker iväg en sväng med!!

Men nu har min trötthet kommit tillbaka... Ska ner o köpa Berocca innan skolan, så man vaknar lite! Kan ju inte gå runt som ett kolli!!

Seminarie idag på uppsatsen... Får se om vi blir sågade eller inte, men tyvär så kommer vi bara lägga över det på den personen som faktiskt ska ta åt sig... Aja, vi får hoppas att det bli lugnt!

Sen till jobbet vid 17... Hoppas det är lugnt idag, behöver mina sömntimmar! Börjar redan vid 13 imorn! Visserligen skönt med många timmar, men det är tröttsamt för min stackars kropp :( På lördag har jag lovat mig själv att gå ner till gymmet för första gången denna veckan! Min kropp vill inte... O mitt ryggont börjar komma tillbaka! Buhuuu!

Nu ska jag söka jobb!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0