Tisdag

Idag är det bättre :)
Var uppe, eller rättare sagt, tvingade mig upp vid 05.30... ut o gå...
Hejja hejja, tur att det inte är så många ute då :P

Vart i skolan nu o grejjat med uppsatsen... Renskrivit intervjun...
Även anmält mig till avslutningscermonin :) Wiee* Äntligen!

Mer nytta än så har det inte blivit idag än... Ske ner o köpa handske sen o sitta me Sanna på nån uteservering nånstans o ha det gott i solen!

Försöka komma iväg på bodypump idag med, och sen kanske Emma kommer?? Vet inte än)) :O

Valborg imorn... Härligt, typ not! Jag jobbar... Men jag kan lika gärna jobba som att sitta hemma, eller va nykter på nån fest... Pengar är bra!!

Puss o så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0