Vad är det jag HÖR??

Hihi, ja se folk, dom är ju alltför tokiga...
O det här med att kalla sig vän när man springer bakom ryggen på folk vad är det för sätt?
O det här med att alltid försöka överbevisa sig själv, tyder det bara på dåligt självförtroende?
O det här med skadeglädje, för att man har lyckats köra över någon, är det vänskap?
Du, som faktiskt borde veta bättre, efter det du vart igenom...

Saknar ni mig så mycket? Jag ser det som en ära, även om det bevisligen skadar mig...

Tog ett stenhårt pass i benen, och ett jäkla löppass för att inse att jag bryr mig inte så mycket egentligen... Klart det känns när man får höra ett och annat, men man låter det rinna av sig... Det fastnar inte från folk, inte sånt folk...
Skönt att ni har åsikter i a f....


Nu tv, grym huvudvärk...

Kärlek...

Kommentarer
Postat av: Ida Petersson

Ja de där med vänner är knepigt , men det finns inget feagre än att gå bakom ryggen. tyvärr finns t de gott om sådana . Hoppas att allt är bra annars? Kram Ida

2008-04-07 @ 15:00:32
URL: http://smekmjukt.blogg.se
Postat av: Machuna

Går en vän över mig.. gör ja det samma.. TYvärr. Men sån är jag. Men då är man ju inga vänner. Åh då kan jag skratta gott och må bra över att jag gjort samma skit tillbaka.. Skadjeglädje.. Mmmm det är väl så det heter.. Men
och sen kan jag stå och skratta rått åt det. Men jag står för det jag gör och för det jag säger. Men alla är vi olika. Tror varken den ena är bättre än den andra.....

Kramar till dej...

2008-04-08 @ 17:33:10
URL: http://machuna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0