Will you still love me tomorrow...

Lördag kvä... eller natt menar jag!
Precis hemkommen från jobbet!
Har gått himla himla bra idag, men min rygg håller på att döda mig!
Trivs himla bra på jobbet, härligt roliga jobbarkompisar som man kommer partaja med i sommar...

MEN efter den 14 maj förstås ;) Snart en vecka har gått av mitt löfte, o det känns bara bra :)
Var o tränade idag för första gången denna veckan, och det kändes!
Herregud, styrka rinner ju av en blixtsnabbt!!! Läskigt det där!

Haft en underbar dag i solen på stan med Sanna idag! Shoppat lite, köpt "nödvändiga" ting, ätit lunch med solbrillorna på och bara myst*

Imorn är det söndag o då MÅSTE jag göra lite nytta till uppsatsen! Fick mycket oförtjänt kritik i fredags, handledaren kunde ju ändå förklarat vad det berodde på. Men till nästa gång, DÅ kommer det vara grymma avsnitt som vi lämnar in!

Klarade verksamhetsstyrningstentan med, o hur det gick till är ett evigt mysterium!
Men skit i det, jag blev glad :)

Nu ska jag sova, imorn ska det städas o lekas med tjejorna från Norrliden*


Kärlek i mängder*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0