Nedräkning

Två månader..
Så länge är det kvar...
TVÅ MÅNADER!
Sen är det borta... 6 månader av välbefinnande.
Att det alltid MÅSTE ta slut, att det alltid MÅSTE vara komplikationer...

Att man alltid måste end up alone...

Aja... Ska man se det positiva i det eller? Hmm... lätt!!!
Åhh, jag kan hitta ett bra jobb, satsa allt på det... Varenda vaken minut ska jag tänka på jobbet, och jobba mig uppåt...

Men alltid kommer den där känslan finnas kvar... att sakna dig!

3 ½ år.
Det är så lång tid det tar att reparera en Malin.
Det är så lång tid det tar för Malin att våga.
Det är så lång tid det tar för dig att hitta mig.
Det är så lång tid det tar innan Malin ser rosa moln igen.

2 månader är det kvar... Sen, mina vänner, är det back to black....


Kommentarer
Postat av: machuna

Känner med dig malin. Uch. Förstår att det är jobbigt. Hoppas iaf att det på ngt vis löser sig..



kram till dej tjejen

2008-08-07 @ 20:27:32
URL: http://machuna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0