Plugg.... å en massa andra saker...

Vilken dag, hunnit med mycket, borde dock ägnat mig mer åt pluggandet...
Meeeen, nu gjorde jag inte det... oooops!

Började i a f bra på bibblan...
Sen Ekerum, IKEA, byggaffär o sen plugg igen.

Jodå...
Har kanske fått lite rätsida på lagarna o vilka som ska användas o så...

Ska blir skönt att komma hem imorn!
Se hur vårt nyrenoverade kök blir, och gå lite i skogen o mysa =)

Näe, nu ska jag läsa de sista två kompendierna, sen ska jag verkligen ta o sova...

Kvällen avslutas hur eller hur med Melissa Horn

Kommentarer
Postat av: machuna

jag ser visst en till som har börjat lyssna på melissa horn.. fuck hon e grym,,

2008-09-16 @ 14:22:21
URL: http://machuna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0