PluggPluggPlugg

På lördag skriver jag tenta!!
I Handelsrätt 16-30!
Åhh, varför börjar jag inte tidigare? Man undrar ju...
Samma misstag om o om igen!

Aja...

För övrigt hoppas jag verkligen att jag är en av 97%!
Livet skulle bli så mycket mer orosfritt!
Sen behöver jag inte oroa mig på 6 månader igen!
DET skulle va skönt!

3% som felar :( 3%
Det är väl inte så mycket??

Om 2-3 veckor så vet jag i a f...


Haha, det roligaste är att det nu har är det svart på vitt att det är männen som är problemet!
Det är ju det jag alltid har sagt ;) haha


Sanna fyller år imorn! Liten mysig pubkväll :)

Fredag är det återigen plugg

Lördag är det tenta, sen hemfärd till mor o far, med kräftskiva på kvällen =)

Söndag ska jag verkligen försöka träffa Elle!! Massa längesen!

Nu ska jag verkligen diska!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0