Söka jobb...

Nu är jag nog officiellt en datorhacker...
Har suttit framför datorn i ungefär tre timmar nu och bara kollat jobb och registrerat mig hit o dit!
Hoppas det ger någon utdelning nu bara :S


Idag är det jobb som gäller...
Ända fram till lördagkväll, då jag är ledig :)
O söndag, måndag o tisdag :D
Sköööönt som tusan!!

Annars så är det fint, samma tre känslor trilskas fortfarande hos mig...
Men har insett att det bara är jag som kan få dom att försvinna...
Även om min kropp inte insett det än...
Aja, det löser sig... det gör det!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: machuna

bra där. :) då hjälpte mitt tjöt lite iaf :)

2008-08-06 @ 16:06:09
URL: http://machuna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0